lördagskvällen spenderas ensam hemma :(

sadcSitter hemma nu, kände inte för att vara klar. Var alldeles seg i kroppen och kände inte för en massa tjo och tjim så åkte hem istället. Dock var det inte så mycket roligare här men jag försöker få hit alexander så att han sover här. Lyckas väl sådär.. Får se hur de hela slutar helt enkelt.

Tittar på die hard, käkar popcorn och dricker julmust, en riktigt bra film må jag säga. Bruce Willis är bäst!

Ska upp hyffsat tidigt och döma två matcher imorgon bitti sen ska jag in till stan och köpa present till baby så är det gjort. Hatar att göra saker i  sista sekund. Sitter också och tittar på lite partykläder tills på lördag, både jag och sandra ska på 18 års fest på lördag ( dock inte på samma :/ bad planning there.. ) så vi ska in på vår lediga dag dvs onsdag och köpa något fint :) om pengarna vill sig då förstås.


Båda från bikbok. Både snyggt och sött på samma gång, precis som jag vill ha de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0