Måndag mornar, NEJ TACK!

Godmorgon!

Att få börja åtta på en måndag är veckans höjdpunkt, man vet aldrig om man ska kunna komma upp eller inte. Jag kom upp, men knappt. Jag som inte fått sova speciellt mycket alls denna helgen hade bara velat stanna i sängen hela dagen. Blöö. Imorgon får jag mig en liten sovmorgon i alla fall så ska knö in mig hos min pojkvän så att jag kan få sova också vilket jag inte lär få här bland allt bankande. Bara han går med på det så höhö.

Ja.. Annars slutar jag halv tre och dagarna brukar gå rätt så fort, ska ta mig till biblioteket då, hämta lite böcker som jag lånat sen får jag se om jag stannar där och pluggar eller om jag åker hem. Har ett stort prov på torsdag så ska nog stanna kvar och få gjort lite innan jag åker hem, hemma blir det lätt så att en massa annat dyker upp i mellan så ;)

Nu måste jag gå, ska UT på toaletten innan, de ni det är en upplevelse varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0