min vägg är extra snygg nu!

Kom precis hem, ska lämna mina kläder eftersom pappsen ska tvätta sen och jag vet ju inte när jag är hemma. När jag kom hem möttes jag av alla byggarbetarna som stod och diskuterade rör och kablar utanför mitt rum. När jag kommer in där och tänder lampan är det en fet spricka i väggen!! jag blev en aning irriterad men det kunde jag ju inte säga till dom. Dom kan ju inte hjälpa det. Men det är lite segt att man vet att det är gjort nu eftersom den inte var där när jag gick hemifrån för typ två timmar sen. Aja livet är hårt.

Ska strax åka in till stan och kolla på det där med presenter, orkade inte bära på min underbara väska som väger typ 10 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0