Onsdag och jag är ledig!

Tjena mittbena!

Jag är ledig idag och det startade jag med en morgon på gymmet. Sjukgymnasten var sjuk så jag passade på att göra ett par övningar själv. Sen gick jag och vandrade lite i stan med **** och köpte lite smått och gått. Mer får ni veta om ett par dagar ;)

Nu är jag hemma igen, badrummet håller på att målas så jag sitter i köket och ska försöka plugga lite för att slippa bli störd av gubbarna där nere. Det börjar ta form nu ska ni se;) bara 2½ vecka kvar sen får jag äntligen bada i mitt egna badkar, göra mina behov i min egen toalett och det bästa av allt, slippa tvätta händerna och borsta tänderna i vasken. Tro mig det är jobbigt att springa upp och ner hela tiden ;) Gud så fint det ska bli! ska ta mig en bild hur det ser ut idag så får ni ett par sen när det är helt klart, hur det såg ut innan, under och efter! :)

Nej nu måste jag börja plugga, stort geografi prov imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0