Önskelista

Här kommer en liten lista på vad jag önskar mig till jul! ( tips till er som inte vet vad ni vill ha kanske? :) )




en 120 cm bred säng. Min 90 säng fungerar inte längre nu när vi är två. Okej sover han här så får vi sova i min bäddsoffa men den madrassen är inte speciellt skön och vi är för stora för min lilla säng så dags för en ny!



En ny mobil. Min funkar men det är knappt. Jag tror nog att jag ska köpa den här för mina födelsedagspengar, har inte bestämt mig än men jag behöver verkligen ha en ny innan jag blir helt galen på min.




Smink, underkläder, pyjamasbyxor och nattlinne och parfym. Perfekt att önska sig av pojkvän eller vänner kanske :) Nödvändigheter som man alltid vill ha men aldrig köper ungefär ( smink köper jag dock men parfym har jag varit utan sen i somras)


Det får räcka för idag, kommer säkert mer innan julen kommer. Nu ska jag sova. Godnatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0