presenter inhandlade

Vilken dag! Jag och Martin har gått runt i stan och letat presenter hela eftermiddan, är helt slut. Fick i alla fall köpt en present sen har jag en kvar som får inhandlas på onsdag hehe. Tyvärr kan jag inte berätta vad jag har köpt än, det får bli på onsdag helt enkelt :) ( han läser min blogg.. ) Sen hittade vi some stuff som killarna ska köpa också:)

Sitter och väntar på att alexander ska ringa, han har vart på IKEA och lite så och shoppat idag så han ska nog vara på väg hem nu. Ska passa på att gå ut på toaletten också, våra badrum är ju fortfarande inte klara... Men det är bara ca 2 veckor kvar! :D:D Fy va underbart !

Nu kissar jag nog snart på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0