sämsta fredagen ever

Hej svejs!

Fredag idag, hemsk början på helgen kan jag säga fy fan.. Börjar från början, i morse var första dagen byggargubbarna inte var hemma. Lugnt och tyst var det, tråkigt nog började jag rätt tidigt så fick ändå inte sova. Åkte till skolan och hade två lektioner vilket gick otroligt fort. Drog till sjukgymnasten där det gick bra, är alltid lika skönt att komma dit och bara få träna av sig utan att tänka på någonting annat, jag brukar inte vara någon som kan träna själv men här går det bra :)

Åkte sen hem, gick upp till farmor en stund och pratade lite med henne om allt mellan himmel och jord vilket vi brukar göra en gång i veckan ungefär, har en väldigt bra relation med mina farföräldrar och jag älskar att vara där och bara få prata av sig. Dom vet ju i princip allt om mig eftersom dom läser bloggen men tro mig jag tar inte ens upp hälften här mot vad som sker i verkligheten;)

Sen satt jag och väntade hela eftermiddagen på att alexander skulle höra av sig. Tog ett antal timmar innan jag fick höra av mig till honom eftersom han har förbannade problem att höra av sig när det väl gäller. Åkte hem till Jacob och var där en stund innan dom bestämde sig för att åka i väg vilket jag verkligen inte kände för, har mått allmänt kasst idag. Inte sjukdåligt utan mer psykiskt, ingen aning varför. Ska bli skönt att få spela handboll imrogon så att tankarna försvinner!

Så nu sitter jag här hemma, ensam en fredagkväll, det var längesen tro mig! Imorgon ska jag till borås och spela SM sen har vi några alternativ under kvällen så får se hur det blir helt enkelt:)

Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Farmor&Farfar

Det är alltid lika kul när du kommer och lycka till med handbollen.Puss och kram Farmor och Farfar

2009-11-07 @ 14:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0