söndag

Hallåå!

Söndag igen! Det var handboll hela dagen igår och har inte haft tillgång till dator förrens nu därav inget bloggande.

Igår tog vi oss till Byttorp vid Borås för att spela steg 2 i sm. Vi åkte ut med ETT måls skillnad, hade vi lagt ett ynka mål till hade vi vunnit. Fy fan va surt. Så jag fick spendera min kväll/natt hos min pojkvän som fick tycka synd om mig hihi. Sov där och sen idag har varit en ren deg dag. Såg sista Johan falk, dom filmerna är verkligen grymma, älskar dom. Har ni inte sett den senaste serien av filmerna så se den nu!

Annars har vi inte gjort så mycket idag... Jag fick mig en flipp över hur dammigt det var så började städa haha sen spelade vi fia med knuff tillsammans med hans mamma :). Ungefär så långt vi kommit idag.

Imorgon är det skola igen, en hel vecka framför oss, dock ser den lite annorlunda ut, tisdag är det temadag, alltså inga vanliga lektioner sen onsdag är jag ledig och torsdag försvinner min sovmorgon :(, dom har lagt ett geografiprov då. Riktigt segt men va fan sånt är livet, bara att acceptera. Dyker upp ett antal prov nu de kommande veckorna det är bara att ta. Ska gå och lägga mig nu, klockan ringer om 6 timmar... snark...

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0