tillbaka till skolan..

Godmorgon Godmorgon!

Dagen är lite halvdeppig, inget SM-guld, regn o rusk och lovet är slut. Fy sjutton va jobbigt det var att gå upp i morse. Hamnade hos Alexander i natt igen. Försöker att sova borta så mycket som möjligt nu när dom håller på med badrummen och han har alltid varit den som vill sova ensam men inte nu, var och varannan dag frågar han så gulligt som jag vill sova där. Så söt är han, kommer bli jobbigt i natt att sova ensam och i sin egna säng för  första gången på väldigt många dagar.

Vi låg kvar en aning för länge kanske så det blev stress stress, så stressigt att jag satte på mig mitt linne ut och in haha. Va skönt det hade vart att bara ligga kvar och sova ett antal timmar till.. gäsp... Ja ja nu är jag i alla fall här och ska plugga företagsekonomi tills jag spyr på det. Prov redan imorgon..
Träning ikväll också, hoppas verkligen att dom hoppar över löpningen, det är så äckligt väder ute, buhu..

min lilla köttbulle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0