Tisdag 3 november

Godmorgon

Somnade gott igår ändå, satt och tittade på 90210 och somnade. Har dock sovit väldigt konstigt i natt, har vaknat hundra gånger av fläkten och trott att det vart morgon och varit på väg upp. Helt knasigt, och jag var inte speciellt trött när jag gick upp i morse heller. Dock känns det nu..

Har haft min första lektion, företagsekonomi. Vi hade prov och det gick faktiskt riktigt bra. Inte ofta jag är nöjd med prov men detta kändes bra, hoppas att resultatet blir lika bra också.
Har sen fyra lektioner kvar, slutar vid 4. Lite segt. Då ska jag hem och sova en stund innan träningen tror jag. Kommer väl sluta som alla andra dagar att jag hamnar hos Alexander men vi får se. Ska försöka få honom att åka till mig i så fall.

Har träning halv nio också, känns lockande att gå ut i barracken halv elva ikväll och duscha, fan va kul! Lär ju inte behöva oroa mig för att det är kö i alla fall haha.

Ska gå och ha geografi nu, pusselipuss



21 dagar kvar tills jag blir 17 (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0