Torsdag

Godmorgon!

Blev ingen spruta... Eller inte än så länge i alla fall, vaccinet skulle komma under dagen så vi får se hur det blir men den där förbannade sprutan, blir väl att vi tar den nästa vecka kanske.

Igår firade vi Alexander lite, han fick presenter, killarna hade köpt kladdkaka och kom förbi. Han passade jättebra i mitt halsband jag hade köpt så hoppas att han var nöjd! :)

Jag börjar inte förens kvart i ett idag men har varit vaken sedan sju... gubbarna har borrat och borrat och borrat i badrummet idag-.- passade på att ta en tjuvkik medans dom försvann, det är vattenledningarna dom borrar upp! Det närmar sig nu verkligen.

Träning i kväll.. Är fortfarande inte helt hundra men nu var det alldeles för länge sedan så nu ska jag bannemej träna ändå!, men säg inget till någon :)

Nu blir det frukost.. Är jättehungrig! Pusspuss


Robin fyller 18 idag också! Grattis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0