Torsdagen över!

Vilken hemsk dag fy sjutton asså. Hade en riktig sån dag som man inte har då man bara är sur på allt och alla för att någonting litet skiter sig ungefär..

Imorgon är det i alla fall fredag och jag har bara en lektion, engelska. Gud så skönt. Sen är det helg!! den kommer ju självklart bara springa iväg men lite ledighet i alla fall. Träningen gick skit, känner fortfarande av min förkylning så klarade inte av mer dom sista 20 minutrarna. Känns skit jag som verkligen älskar handboll men det har känts lite halv tråkigt det sista, vet inte om det har med dom tråkiga träningstiderna att göra, även lite halv oseriöst. Vet inte alls varför det är såhär men det går väl över skulle jag tro :)

Nu ska jag borsta tänderna i vårt nya handfat men säg inget till mamma och pappa (schhh, dom läser min blogg båda två hehe )

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0