veckans planer

Godmorgon godmorgon!

Måndag idag, tillbaka till skolan för en ny vecka att ta sig igenom. Första lektionen gick fort och nu är nästa inställd så vi får sitta här tills halv 1. Få lite plugg gjort.

Sov hos älskling i natt, vi kom i säng alldeles för sent så är nådigt trött må jag säga men har bara två korta lektioner kvar så det är lugnt:)

Sitter och fyller i min kalender här och har en massa roligheter framför mig :)

Måndag:
8-14.30 Skolan
Sen hem och plugga och ta en sväng förbi farmor och farfar. Alexander?

Tisdag:
8.15-ca 16.30 Skolan
19.30-21.00 träning (om jag mår bättre i halsen, fortfarande ont.. :s)

Onsdag:
Ledig!
8.00- Ner och ta svinsprutan med Sandra. Kommer döö..!
In till stan och äta frukost med sandra.
10.30-11.15 Sjukgymnasten ( om hon har tid då..)
11.15-14.30 Vandra i stan med sandra och få köpt Alexanders sista present.
14.30-? Firande av hjärtats 18- års dag :) <3

Torsdag:
Lär må piss...
11.00-16.45 skola.
20.30-22.00 Träning

Robin 18 !

Fredag:
Myskväll med min bästa vän <3

Lördag:
18 årsfest för killarna, dock fick jag precis sms om att det var strul med lokalen så vi får helt enkelt se hur detta slutar.. Blir antagligen ändrat till den 28.

Söndag:
Tjejerna har match, lär knappast få spela om jag inte mår bättre. Åker väl och tittar förmodligen :)

Skönt att inte ha några prov eller så denna veckan, då kan man lämna lite tid till annat så som vaccination och firande och sånt. Får hoppas på att biverkningarna inte bryter ut så på mig men jag som har världens sämsta immunförsvar lär jag bli sjukare än någonsin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0