15 januari

Hejsan svejsan!

Fredag idag och jag är ledig, uuuuunderbart! Tog en riktigt lång sovmorgon och ska nu gå upp och äta frukost, är så sjukt hungrig magen har kurrat hela natten. Så det ska bli rostade mackor och oboy, mums!.

Sen ska jag göra mig i ordning och lite så för att senare åka till stan, ska köpa lite små grejer till skolan så som pennor och liknande, varför är det så att allt sånt försvinner precis innan terminens slut? fattar inte.. Aja så det behöver jag i alla fall, sen är min domarklocka helt försvunnen så det får jag skaffa mig en ny nu helt enkelt, kan ju inte döma utan klocka det skulle vara förjävligt hehe.

Sen är kvällen lite tveksam ännu, antingen ska vi hem till Robin eller så blir det bara en myskväll hos alexander, inte bestämt oss än så vi får se.

Nu hungrar jag nog snart ihjäl!! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0