2 Januari 2010

Hejsan svejsan!

2 Januari idag, nytt år och grejer. Orkade inte blogga i går, låg mest och sov hela dagen, så går det om man är ute till fyra och har dansat och haft kul hela natten.

nyårsafton:

Hela kalaset började i partille hos Sandras pojkvän där alla tjejerna hade samlats för att äta middag. Vi åt, spelade spel och hade skit kul. Sen strulade det till sig ordentligt. Ingen ville åka åt samma håll jag ville till mina vänner, några ville till frölunda och några till torslanda, men tillslut efter många om och men åkte vi till mina kompisar där tjejerna var kvar i typ 5 minuter innan dom stack. Inte så lyckat kanske men jag stannade i alla fall kvar med killarna hos Robin innan vi åkte till Gårda.

I gårda, bredvid min skola ligger ett högt hus som vi kallar canonhuset,  längst ner inne på gården ligger en liten resturang som Robins pappa hade hyrt. Vi åkte dit och väl där var det svinkul!! även om det bara var typ 30+are där så hade vi 6 kul med varandra. Vi dansade i timtal, kollade på de vackra fyrverkerierna på tolvslaget.

Vid halv tre började vi dra oss hemåt och innan jag och alexander kom hem var nog klockan strax efter tre.

Nyårsaftonen blev lyckad tillslut. Igår blev det pizza på deniz, fy sjutton va gott det var. Sen var det bara tv, tv, tv hela dagen.

Idag är det städning som gäller, damsugning, diskning, handling mm. passar på nu när Mathilda jobbar så har vi henne ur vägen.

Bilder kommer så fort Sandra skickat dom vilket kan ta ett par dagar;) dum som jag är så glömde jag min kamera på hallbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0