3 januari

(nu kommer många skratta åt mig men...) GODMORGON!

Vaknade för en halvtimma sen, eller nej inte riktigt. Jag va uppe vid tio men det var så tomt och tråkigt i lägenheten så gick och la mig bredvid alexander igen och somnade om till nu. Han ligger fortfarande och snarkar här bredvid och det är nog dags att väcka honom nu.

Idag är det söndag och tråkigt nog är lovet snart slut. Börjar skolan på torsdag :( men innan dess ska jag göra en massa skoj, dag ska vi på bio, på tisdag åker jag och mina tjejer upp till skene för att spela handboll hela NATTEN!!! för att sedan åka hem på onsdag och sova hela dan hihi. Lär ju knappast ha vänt på dygnet innan jag ska till skolan på torsdag så vi får se hur det blir med den saken. Ska kanske passa på att ta ledigt de första dagarna? ( torsdag, fredag...) Då blir väl inte mamma så glad kanske.... Äh vi får se :)

Ska väcka sömntutan bredvid nu!

Sherlock holmes ikväll förresten! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0