back to hell..

Godmorgon Godmorgon!

Idag är man verkligen uppe med tuppen. Ska snart gå till skolan och det känner jag verkligen inte för idag!, har legat vaken hela natten, sovit tio minuter hit och dit kanske och sista gången jag tittade på klockan var den 05.40, kändes lagom kul när den ringde sen kvart över sex... Men men, jag är pigg nu i alla fall så får väl se hur länge det håller, fick bli  kaffe till frukost för att jag ska klara mig ett tag i alla fall. Kommer åtminstone somna tidigt ikväll haha.

Igår på matchen, som slutade 21-22... :( så skadade jag mina fingrar så här sitter jag nu med ett ringfinger som är större än någonsin, inte kul alls!, så typiskt mig, sen är det vänster också så ska bli kul att  gå till skolan och inte ens kunna skriva..

Nej nu msåte jag gå. Hörs senare hoppas jag :) Puss

Kommentarer
Postat av: Olivia Lindström

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!



http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/



/Olivia Lindström - En blogg om skönhet

2010-01-11 @ 20:39:06
URL: http://olivialindstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0