en helt vanlig lördag

Heej!

Sitter och kollar på robinson nu, final idag. Så surt! Vi har en liten röstning här i släkten också så röstade jag på mats som åkte ut :( usch.

Jag åkte till Alexander så hastigt igår att jag inte hann med att blogga. Tittade på film med killarna innan dom åkte hem och jag äntligen fick sova, va dötrött!! Sen åkte jag och dömde i eftermiddags även fast jag inte hade velat någonting annat än att stanna kvar och mysa med min baby men men pengar som pengar;) Och nu är jag hemma. Alexander är ute på krogen och skulle komma och sova här men vi får väl se hur det blir med den saken, om jag känner honom rätt så kommer han inte hit även om han vet hur besviken jag kommer bli :(

Ska nu titta klart på robinson sen börjar men in black 2 och då ska jag nog passa på att plugga lite så att jag slipper det imorgon hehe :) Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0