första fredagen i skolan 2010 !

Hallå!!

Fredag idag, helt underbart! behöver verkligen helg nu, är så trött när jag kommer hem från skolan att jag verkligen inte orkar gör någonting... Behöver sova lite då med andra ord, dock dömer jag både lördag och söndag, men men, pengar ;)

Ska åka in till skolan strax, första fredagen på detta året som vi är i skolan, känns faktiskt lite vemodigt men jag slutar rätt tidigt så hoppas på att det går snabbt, har dock prov första lektionen vilket känns mindre bra. Så känns det med allt som har med skolan att göra just nu ändå.

Jag vet inte om jag kommer blogga mer i helgen men ska försöka få upp en lite sorts planering i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0