godmorgon/godnatt

Godmorgon godmorgon!

Är hemma nu, sov hos alexander igår, vädret var som det var och klockan var rätt mycket så kände inte alls för att åka hem så jag stannade där. Dock va jag tvungen att åka hem nu på morgonen eftersom jag börjar 11 så jag passade på att komma hem och göra mig i ordning och hämta allt och sova en timma till :)

Filmen igår va sjukt bra! Det som är är att den går liksom inte att jämföra med något annat och det är det som är att den blir så bra, allt annat man ser kan man ju jämföra med något annat men det här va ordinärt och sjukt sjukt bra! har ni inte sett avatar se den och slå till med att se den i 3D med ;) vilken känsla, herregud, blir helt exalterad jag bara tänker på det haha.

Nej nu ska jag sova lite och förbereda mig för veckans sista skoldag. Ledig imorgon vettu och det är min sista lediga fredag för nästa vecka kommer det nya schemat :(, lägger ut det sen. Puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0