jag älskar min säng <3

Hejsvejs!

Har inte gjort något speciellt i helgen därav ingen uppdatering, dömde bl.a. i lördags, det var väl ungefär det haha.

Ligger i min säng nu, vill verkligen inte gå upp! spelade Alfapet med alexander hela kvällen igår, kunde inte sova. Annars har jag sovit rätt dåligt, hade inte tackat nej till att få ligga kvar men det är väl bara att vänta tills helgen igen helt enkelt..

nytt schema från och med idag, känns helt okej, går från 10.15 till 14.30. När jag kommer hem är det ingen träning idag så jag ska passa på att plugga,har ett prov på onsdag som jag ska göra för att komplettera och ett svenska prov på fredag om sveriges språkhistoria. Fy sjutton! Japp, min enda lediga dag idag och den ska jag spendera i skolböckerna, fun!

Nu måste jag skynda mig, ska alltid ligga kvar för länge.... hejdå!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0