ledig idag (nästan i alla fall)

Godmorgon!

Onsdagens skoldag är redan avklarad, förstår ni eller?! jag var i skolan i knappt en timme. Sjukt, men skönt. Fick gjort klart min spanska recension och en dialog tillsammans med ebba och sandra. Nu ligger jag i min säng, tänkte sova en stund till, blev rätt sent igår. Vi fastnade framför den nya wallander dödsängeln och gick sedan upp rätt tidigt och fick också sjukt bråttom. Alltid så när Alexander sover här ;), jag hinner inte vakna av klockan innan han stänger av den och då är det kört, men vi kom i tid i alla fall.

Ska nog sova en timma eller nått nu, är klar med veckans skolarbeten men ska räkna lite matte under eftermiddagen. Sedan blir det Avatar vid 9! det blir vår 8 månaders grej, 8 månader har vi varit tillsammans imorgon men då har jag ett tight schema så får ta det idag i stället :) Berättar imorgon om hur den var!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0