like always...

Här ligger jag nu i min säng, har hållit mig uppe hela natten för att alexander skulle komma hit, tror ni att han dök upp? nej.. Här har jag fixat och donat hela natten för att han ska få det bra och mysigt och så bangar han i sista sekund. Samma sak varje gång, det är för långt säger han.

Nu är jag elak som hänger ut honom såhär jag vet det men någon gång måste han ju inse hur mycket jag gör för honom, inte bara idag utan alltid men hur mycket får jag tillbaka? Ja det kan ni ju räkna ut själva. Nu ska jag försöka somna, ska upp tidigt och döma, fy fan. Det är också någonting jag är rätt negativ till, det är goa pengar visst men långt ifrån kul, det va kul i början men inte längre.... Snacka om att ha kommit in i den negativa perioden. Ska nog sova nu. Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0