måndag

Heeej!
Skolan denna måndagen också. Har haft håltimma som vanligt ett antal timmar och ska snart ha engelska och svenska sen är skoldagen över för denna dag. Tiden går så fort och speciellt när man inte har speciellt många lektioner heller.
Igår var vi och hämtade biljetter till Avatar! på onsdag gäller det. Har bara hört gott om denna film så har rätt höga förväntningar men den sägs ju vara bra så hehe. Ska bli riktigt roligt. Annars så sov jag hos alexander i natt igen, det är så skönt att kunna gå upp ungefär när jag brukar åka hemifrån annars, perfekt är det. Han bor rätt nära min skola så det är bara ett par hållplatser med buss sen är man framme, sen börjar vi ju samtidigt också vilket är ännu bättre. När jag fått min säng blir det att sova mer hos mig ;)

Annars låg vi och kollade på harry potter tills vi somnade, vilket var rätt snabbt, jag var helt död efter matchen och promenixen hem från bion. usch usch.
Annars idag då.. Ska passa på att städa mitt rum, ser ut som hej kom och hjälp mig, sen ska vi fortsätta på alexanders CV och kolla paradise hotel så klart! :D:D
Nu måste jag rusa, hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0