Match i ulricehamn!!!

Hallå hallå!

Nu ska jag försöka vara igång igen, lovet har inte varit så där jätte händelserikt de senaste dagarna det är därför det har varit så sjukt dålig uppdatering.

Nu ligger jag i alla fall här i sängen och är i princip klar ska bara byta om men jag väntar på att alexander ska vakna men jag kommer väl få väcka honom om si så där tjugo minuter annars kan han sova heeeeeela dagen verkligen.

Idag är det söndag och sista dagen på mitt lov, fy fan va sorgligt jag  vill verkligen inte men det är väl bara att tänka positivt, vi har ju lov igen om typ fem veckor. I alla fall, söndag. Borde vara årets tråkigaste dag då man bara ska ligga hemma och mysa med sin pojkvän men inte jag inte! jag ska till ulricehamn och spela match. kul men det tar verkligen hela dagen! varför ska dom vara med i vår serie, det är ju så sjukt långt att åka plus att matchen börjar 18.30. Dom ändrade tiden från 14.00 till 18.30 vilket jag är så pisst på så det finns inte men men. Livet är inte alltid som man vill. Får hoppas på att vi vinner och att alexander är här när jag kommer hihi. Sista natten typ innan mamma och pappa kommer hem från thailand!!! Spännande.

Ska väcka sömntutan nu :) Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0