mina mål med det nya året

Tänkte dela med mig av  mina nyårslöften, eller snarare mål med året då jag vet att det antagligen inte kommer gå med ett par stycken men ett mål kan man alltid ha!

1. Körkort innan året är slut, dock fyller jag 18 i november så det kommer antagligen bli strax efter men körkort ska de bli!
2. Har lovat att vara med på mer kort, är inte speciellt fotogenisk av mig... :P
3. Skaffa mig ett jobb, åtminstone sommarjobb!
4. Klara av tvåan med snygga betyg! lätt är det fan inte.
5. Träna, träna träna. När man är som tröttast efter skolan det är då man ska träna, även om jag har sjukt dåliga träningstider så är det bara att leva med det.
6. Fylla 18, det är trots allt elva månader kvar och mycket kan hända innan dess, men att fylla 18 är sjukt stort och jag längtar mer än någonsin. Jösses va vi ska fira!!
7. Vara världens bästa flickvän (vilket jag redan är) med många överraskningar och roligheter som jag vet att alexander uppskattar.
8. Börja döma en äldre åldersklass
9. behandla andra som jag vill bli behandlad själv.
10. ha ett grymt bra år utan en massa tråkigheter!

Visst låter det bra? Körkortet ska jag bara ha!

Kommentarer
Postat av: Celinn

bra löften (Y)

2010-01-19 @ 20:32:11
URL: http://ceeliinn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nr 1 tycker jag låter bra, då kanske man kan få lift ibland :-)

2010-01-20 @ 14:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0