onsdag 13 januari

Godmorgon godmorgon!
Onsdag idag och bara två skoldagar kvar sen är det helg, malin är nämligen ledig på fredag höhö. Har två lektioner idag och slutar 11 så det ska bli skönt att få komma hem tidigt faktiskt. Har en spanska recension att göra så hoppas att jag kommer igång bra på spanskan så att jag slipper sitta hela dagen.
Sen är det min enda lediga dag utan träning och liknande så får se hur jag spenderar kvällen men skulle tro att jag åker till min pojkvän en stund och sen går och lägger mig tidigt ikväll, behöver vända på dygnet ordentligt även om jag somnade halv 2 igår så skulle jag behöva somna liiiiiiiiite tidigare se ni, sen är jag nöjd igen! 

Nej nu är klockan mycket, ska åka in till skolan strax. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0