orkar verkligen inte mer !

Nu är jag så arg och ledsen på samma gång att jag bara vill försvinna. Allt är skolans fel, det finns ingen som älskar att plåga barn mer än lärare, åhhhh!

Okej så här är det, på min skola har alla lärarna väldigt svårt att kommunicera med varandra vilket gör att de mer än gärna lägger alla prov samtidigt för att göra det så lätt för sig själva som möjligt " vi måste hinna rätta" säger dom. Vecka sex, veckan innan lovet är en riktigt underbar vecka för mig, vad hände med reglen två prov i veckan IN MY ASS!! Bok i svenskan ska vara utläst och ska redovisas, Naturkunskap prov, matte prov, spanska redovisning, filosofi inlämning, psykologi inlämning och ett geografi prov. Det är det vi vet än så länge. Det dyker säkert upp någonting mer...

Skolan är vår arbetsplats precis som lärarnas eller hur? Hur många av lärarna tror du sitter hemma efter att dom slutat och dränks av skolböcker? Det tror verkligen inte jag. Är det dom som sitter hemma och mår dåligt och inte kan sova på kvällarna för att de har alldeles för mycket att göra? nej det är vi elever. Så sjukt att jag vill slänga mig i väggen just nu. Imorgon kommer dom inte få kul kan jag säga, här ska dom få höra åsikter så det skriker om det !

Nu ska jag försöka träna, kommer väl gå skit när jag är på detta humöret, bara lipar åt allt hela tiden. Behöver min älskling som är för lat för att komma hit :( Jag vill kunna spendera min fritid precis som jag vill utan att ha en massa att plugga hela tiden !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0