sömnproblem?!

Godmorgon!

Hade lika svårt att somna igår men efter ett par timmars vridande och vändande så somnade jag. Fick för mig att jag har nog lite resfeber för mamma och pappa och att det är därför jag inte kan sova. Nu kommer dom hem idag och jag hoppas att det släpper då.

Ska gå upp och göra mig i ordning nu, ligger fortfarande i min varma och sköna säng och hade inte tackat nej till ett par timmar till men få sova när jag kommer hem igen helt enkelt :). Har inte skola så länge idag 10.30-14.00 och då ligger lektionerna rätt packade vilket är skönt, då slipper man sitta där och bara vänta.. Vi har redan fått en massa uppgifter att göra, usch kill me!!

Ska se om jag kan träna ikväll med, svullnaden av mina fingrar har gått ner men har fortfarande lite ont och mamma och pappa kommer så vill ju gärna träffa dom med :) yeahyeah vi hörs senare! puss puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0