torsdag

Hejsvejs!
Nu är första gången jag har tid att blogga. Vilken dag säger jag bara. Tog mig en riktigt skön sovmorgon i morse då vi började 11. Sen var det dags, plugg plugg plugg, först naturkunskap sen matte, svenska och sist spanska. Lektionerna låg packade efter varandra också så det gick ändå rätt fort. Hade årets första prov också, spanska läsförståelse oförberett. Tror att det gick bra, ska gå in nu med en gång och kika om hon lagt in resultatet :P Nepp inget resultat än.. :( Aja sen var det bara att åka hem, stannade en snabbis hos farmor och farfar på vägen och pratade lite innan jag gick hem och åt middag. Nu har jag suttit och spelat zelda en stund och ska iväg till gamlestan för att träna. Hoppas ni har haft en mysig dag :) I morgon är jag ledig o gud va jag ska sova, dock känner jag på mig att dom kommer borra lika mycket som i morse vid 8.. :( aja, Hejhej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0