träningsdax!

Hej igen!

Sitter i min säng och ska strax byta om för träning. Får se hur mycket jag kan vara med för min hand men svullen är den inte längre och rörligheten fungerar bra så det ska nog inte vara några problem :).

Mamma och pappa kom hem idag! Känns riktigt bra och äckligt bruna är dom usch hahaha. Alexander följde med hem så fick vi höra lite om resan, se på bilder och få våra presenter. Det sista var det bästa höhö, fick en skitfin väska från mulberry (äkta konstigt nog, den är ju från thailand), stor och passar perfekt för allt jag bär med mig hela tiden, dator o grejer. Fick converse, ett halsband, jeans och sånt också :) otroligt skönt att dom är hemma igen! hoppas på att jag kan somna ordentligt sen med :P
Alexander fick sig ett par fina solglasögon också :) Sen tog det inte lång tid innan vi somnade här.  Har i alla fall fått i mig lite mat nu och ska bege mig till hallen, hatar dessa träningstiderna!! Aja, hemma igen strax efter tio och då är det paradise hotel som gäller! Fransesca är tillbaka :O:O !!!!

Skriver inget mer idag så godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0