blixtrar och dunder!

Partille cup är över, mamma och pappa är på landet, mathilda är i västerås och alexanders föräldrar är i kroatien. Snacka om att vi har fått känna på hur det verkligen är att bo ihop. Även om vi gör det annars också men det är en annan grej när man ska laga mat, tvätta och diska. Städandet har vi inte behövt komma till än men det kommer det också ska ni se :)
Jag har dock fått ta till mig att göra alla de där sakerna som jag nämnde nyss, får tillbaka att det är han som jobbar och tjänar pengar just nu och det får man väl bjuda på då.

Det var världens oväder här i Göteborg i natt, blixtrade och dundrade. Vi var ute och åkte bil och jag fick se min första blixt! alltså den riktiga formen på en blixt, visst har man sett att det blinkar till ibland? så dum är jag inte ;) Sen åkte vi och badade, samtidigt som det blixtrade och jag var verkligen livrädd. Det blev ett snabbt bad och en lång biltur helt enkelt haha. Åkte runt hela stan verkligen.

Idag är det tisdag, tvättdag. Hade tur att tvättstugan var ledig i eftermiddag så får passa på. Lättare när man har tillgång till torktumlare :) Imorgon är det onsdag och då ska det vara fint väder sägs det så ska passa på att åka ut och bada, Alexander är ledig också! toppen! Sen på torsdag har vi inga planer ännu men på fredag drar vi upp till landet! dock bara en natt, men ska bli skönt att få komma ifrån och även få visa alexander hur vi har det där uppe :) Åker hem igen på lördag eftersom det är blåvitt. Sen om jag inte jobbar nästa vecka åker jag nog upp ett par dagar till. Inte jätteroligt att sitta hemma hela dagarna och inte göra något..
Sådär då vet ni lite vad jag håller på med i alla fall :) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0