bröllopstider och jobb

Godmorgon!
Lördag idag, lite molnligt ute, trist. En av mina vänners bror ska gifta sig idag och hade verkligen önskat att dom hade haft solsken och en helt underbar dag, men det tror jag dom får ändå bara det inte regnar på dom :)
Jag däremot ska inte dit, jag ska jobba. Inte lika roligt, speciellt nu när min hals har börjat krångla igen så har jätteont hela tiden.. :( Well well, pengar pengar är det bara att tänka hela tiden :) Slutar tio idag sen kommer Alexander så ska vi ha en liten myskväll och imorgon är det fotboll igen! då åker vi ner till halmstad och tittar.KUL! har saknat borta matcherna.

Ska till Angelica och lämna locktången och se till att hon blir fin;) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0