hemligheter på g.

Jag har mycket på gång just nu och mycket som är hemligt också för den delen. 6 veckor sen idag jag gick på sommarlov! fan va tiden går. Hälften kvar, nästan i alla fall, 5 veckor ungefär.

Denna veckan som jag inte har skrivit har det egentligen inte hänt så där jättemycket men jag har inte varit hemma så mycket så därav väldigt dålig uppdatering. Vi åkte till landet i fredags, blåvitt på lördagen, jobb söndag och måndag, eclipse tisdag, stan onsdag och jobb torsdag och fredag så ni ser att jag har fullt upp hela tiden. De senaste gångerna jag har jobbat har jag jobbat från15-22 vilket har varit mycket skönare än att jobba mellan 12-20, den sista timmen är alltid stressigast men det har jag inte behövt vara med om nu vilket är skönt.

Jag och Sandra har en överrenskommelse också, att kunna träna och äta nyttigare och så ska det synas när vi fyller år som är exakt 18 veckor kvar!! Jag är väldigt glad över det här nu men kommer säkert ge upp om ett tag men det skadar aldrig att försöka!

Ska ta och göra mig i ordning nu och sen ta cykeln till jobbet. Det är så mycket skönare att cykla till jobbet än att gå, speciellt när man ska hem!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0