Bröllop x 2.

Jag har faktiskt suttit bänkad hela dagen framför tvn. Vädret är inte så jätte bra här i göteborg idag, det är dock uppehåll men blåser och är kallt så jag håller mig inne. Nu till varför jag sitter bänkad och det hoppas jag att ni inte har missat, kronprinsessans bröllop! Det var jättefint faktiskt. Många är väldigt skeptiska till det här bröllopet och att det är vi som har betalat det och bla bla bla. Jag tycker faktiskt inte att det gör så jättemycket, ett ståhej som inte sker varje år och jag har ingenting emot kungafamiljen så jag är absolut på den "glada" sidan :) Har suttit sen tolv i morse och tittat på när dom pratat om alla vackra klänningar och liknande. Nej jag tycker att det har varit en bra dag och ett stort lycka till till er!

Men det är faktiskt ett par till som fyller år som vi alla blåvita fans borde veta om, Pontus Wernbloom ska just i detta nu sagt Ja till sin Nina. Gud så roligt! Älskar bröllop och hoppas att man själv får vara med om den stora dagen hehe :)

Nej ska fortsätta kolla nu medans Mathilda löser maten idag, gött gött. Min pojkvän börjar jobba nu, och i princip hela juli :( men men, vi planerar faktiskt en helg i just stockholm i början av augusti, bara vi två. Får se hur det slutar men det hade varit roligt, jag har ju aldirg varit i huvudstaden :)

Nej ska fortsätta titta på kortegen nu. Puss puss <3


Kronprinsesseparet

Wernbloomparet, ( bild lånad av Nina)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå, hepp...om du skall utanför de Göteborska gränserna så skall du ha med dina föräldrar eller ha tillstånd från dom (fram till du fyller 18, och vad jag vet så har du inte gjort det i Augusti!!)...pappa säger att du hellre får åka till Thailand själv än till Eskokolmo!!!!!!!!!!

2010-06-19 @ 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0