huvudvärk

Ingen sol idag, självklart... Bara för att jag är ledig.... Såg att min lön kommer in i morgon. Gött! har lite saker som jag behöver sen ska jag lägga undan också lite längre fram, vid nästa lön kanske :)

Vaknade med världens huvudvärk, tog mig en tablett, åt lite frukost och tog ett bad men inte blev det bättre, tog en till tablett nu och ska lägga mig och vila lite, det tar väl ändå ett par timmar innan Alexander vaknar så :) Måste ju packa också. Bäst att göra det nu så är det gjort. Ska spendera helgen på landet och det ser ut att bli jättefint väder så hoppas på att det blir första doppet! Sen nästa vecka, måndag, tisdag och onsdag ska det var 25 grader i Göteborg, då ska jag i alla fall ta mig till något vatten, vart har jag inte bestämt än och sola och bada. Behöver verkligen det, är så vid att folk vänder sig om på stan. Okej kanske inte riktigt men det känns så.

Nej vila och sen packa får det bli :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0