idioter...

Godmorgon.

Sovit så förbannat dåligt i natt, mardrömmar och grejer. Sen bestämmer dom sig för att börja påla en bit från mig klockan sju så där får man ju inte heller sova. Så slutar dom med det efter en halvtimma, skönt. Nej då ska dom börja borra i betongen utanför. Alltså i princip vägg i vägg med mitt rum. Trodde att dom skulle komma in i mitt rum. Och än är det inte över. Jag bestämmer mig för att göra mig i ordning med musiken på högsta volym för att slippa oljudet för att kunna ta en sväng till allum eller så innan jobbet så jag inte kommer dit och skäller på alla haha. Då ringer telefonen, anonym. Vet att det är dom där förbannade försäljarna som ringer varje morgon och väcker mig, dock inte i dag men man får ju låtsas. Så andra gången ringer jag och är hur trevlig som helst.

Så här lät det:

Jag är från ...... och jag söker magnus. ( hörde inte va han var ifrån för han tugga tuggummi samtidigt eller nått..)

Han är inte hemma, dom jobbar på dagarna så du får ringa senare.

Vem är du då? Hans fru?

Nej hans dotter.

Ta det som en komplimang kanske?

Asså det tycker du.

Har du tagit studenten nu då eller?

Nej det har jag inte

Vilken klass går du i då?

Tvåan på gymnasiet.

Jaha trodde du skulle säga i grundskolan.

Okej.

Dåligt humör idag eller?

För att du ringer ja. Jag har sommarlov och vill passa på att sova då och helst inte bli väckt av någon som dig.

Mensdag haha.

Jättekul du. Hoppas att du tar bort oss från listan nu för det finns ingen här som vill prata med en idiot som du. Hejdå.


Jag vet inte vilka det där NIX gäller för som vi har men uppenbarligen inte för någon just nu eftersom dom ringer miljoner gånger per dag. Aja nu är en borta igen och dom har slutat borra för en stund så att man kan tänka. Ska ta mig en promenad ner till jobbet i stället för att ta bussen, det är ju i alla fall fint väder så varför inte.

Ikväll ska jag och Alexander på Sex and the city 2 med! Sen ska jag sova hos honom och slippa allt det här.

Ha en trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0