jobbar för fullt :)

Tråkig helg därav ingen uppdatering, sen jobbar jag en del, dyker upp tider hela tiden så därför blir det dåligt med bloggande. Fick precis ett sms från min chef om att jag behövdes imorgon mellan 12-20 så varför inte, ajg gör ändå ingenting på dagarna. Idag vaknade jag så tidigt att jag hoppade in i duschen och frukost och det där sen satte jag mig och tittade på ett par avsnitt av OC innan jag började städa, och nu sitter jag här. Ska till alexander och hjälpa honom med ett arbete sen, han går ju i skolan denna veckan också haha :D. Ska nog passa på att gå till farmor och farfar med, var ett tag sen jag var där nu. Annars är det jobb i morgon. BRA! behöver ha nått att göra på dagarna. Hoppas att dom lagt schemat med så att jag får reda på hur jag jobbar i juli.

Drar till gamlingarna nu :) Puss pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0