Malin testar

Jag har testar veet suprem essence och ger det tummen ner faktiskt. Jag har aldrig vaxat benen förut och ett stort plus är att det gjorde inte alls lika ont som jag trodde. Jag gjorde precis som man skulle enligt bruksanvisningen och visst kom det med år på remsan men långt ifrån allt som jag ville, det slutade med att jag ändå fick ta rakhyveln några drag för att få det riktigt lent. Har ett par remsor kvar som jag ska testa med när håret växt ut en del igen. Lite ont gör det faktiskt, nästan så att jag inte ville fortsätta med nästa ben hehe, får be syrran göra det på mig eller nått nästa gång. Men köp istället veets rakgel som jag gillar mer om ni ska skippa rakhyvlarna under sommaren :)

finns att köpa för ca 100 kr på hm och cubus.



Veet Suprem´Essence Hårborttagningsvax
Veet Suprem´Essence Hårborttagningsvax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0