PRESSBYRÅN ÄR RÅNARE!!

Jobbat klart och är helt död. Bad min syster köpa med sig en liten choklad på vägen hem och 29 kr för en jävla marabou 100g på pressbyrån?!! DÖDA MIG! Det är ju rena rama rånet?! för 29 kr kan du få en 200grammare och en 100grammare på willys. SICK.. Aja sånt är livet, hon var snäll i alla fall. Får min lön snart ändå och då är det ett par tusen in på kontot :) Hoppas att jag får jobba mycket i juli med och sen ringde dom visst från partille cup precis och frågade om jag kunde döma heldagar istället för halv för att det ger mig större chans att komma med? SJÄLVKLART! extra money hehe :)

Imorgon är det dags för jobb igen och sen blir det landet på torsdag faktiskt så ska passa på att träffa min älskling på onsdag. Fick precis ett sms av honom att han var tillbaka på jobbet nu. Fy fan för att jobba natt asså.. BLÄ. Äh har inget mer att säga förutom att trots att pressbyrån vid östra sjukhuset blir rånat var och varannan dag så är det faktiskt dom som rånar oss. PUNKT SLUT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0