veckans planer

Min helg har inte varit så speciell direkt, har suttit hemma idag och tittat på OC och nu är det this is it som gäller och sen Tarzan tror jag :) Älskling jobbar i natt igen och kommer inte få träffa honom förens på onsdag en snabbis om jag nu åker till landet på onsdag. Har inte bestämt mig än om jag ska be farmor och farfar om jag kan åka med dom ( vet att ni läser så ni kan ju också fundera på det hihi) eller om jag ska stanna hemma och ha en kväll med min pojkvän. Blir svårt... Får bestämma mig till i morgon så att folket vet, men eftersom det ska bli så fint väder så  varför inte? Ja vi får se i morgon helt enkelt. F&F, jag ringer er imorgon efter jobbet!!
Som ni ser så ska jag jobba imorgon och har faktiskt lagt ner tid för att skriva ett schema nu när jag har tiden, så här är schemat för veckan :)
Ska återgå till aktivitetsplanerandet inför midsommar, de ni! Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0