ibland är allt bara skit...

Måndag igen och dags för skola.. Sover oftast hos alexander söndag till måndag och eftersom han börjar tidigare än  mig så kan jag lika väl åka in till skolan och sätta mig här eftersom jag har PH  halv tio (personlig handledning) och börjar sedan med filosofi första lektionen 10.15, visst känns det bra när man kommer hit 08.30!!!!! och ser att filosofiläraren är sjuk? UNDERBART! Inte direkt, får sätta mig och plugga spanska, det är det enda vi har i princip att plugga på. Det är väl skönt det men när man har så många timmar framför sig så vill man ha mycket att göra :P

Kan passa på att berätta om min händelsefattiga helg istället :) I fredags var vi och jobbade på Allégården där Katrin ( en kompis ), hennes familj höll i någon folkdanskväll så vi fick hjälpa till att stå i cafét, garderoben och liknande. Rätt kul faktiskt även om jag fick sista ensam mesta dels av tiden men det gör ingenting :), sen åkte vi hem och sov typ. Var helt slut!

I lördags orkade jag ingenting typ, killarna skulle till stan och det var inget som jag kände för alls så jag bad mamma hämta mig och åkte hem. Under kvällen bestämde vi oss för att gå på bio istället, ovanligt va? Det är sjukt hur mycket vi går på bio... Det fanns bara biljetter till nattbion så vi gick på farsan. Skit bra film! fattar inte att folk tycker att den är dålig!, den va riktigt bra, skrattade och grät haha.

Söndag då, började med att jag gick upp äckligt tidigt för att åka till långedrag och döma handboll, 95or! :O men det var så mycket skönare än de där små, jag ska lätt upp en klass nästa år asså haha. Sen behövde jag inte döma själv heller och det var också skönt, nazli va med :) Några hundra rikare åkte jag till stan och handlade lite, köpte mig en tröja och lite annan skit, en ny plånbok också :) Åkte hem, städade ordning i mitt rum kommer ju en ny säng idag!!! :D:D, och åkte sen till alexander :)

Där har ni min helg :) ny vecka nu på gång så det är bara att ta nya tag :)! ska se om jag kan hitta på någonting att plugga på nu eftersom jag inte börjar förrens om tre timmar.... Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0