match idag!!

Godmorgon!

Skrev ingenting igår, tiden fanns inte till i skolan sen va jag hos alexander, svinkoppor var det han hade fått. Stackarn, han ska behöva äta tabletter i tio dagar och han har visst jättesvårt får att svälja tabletter, tycker riktigt synd om honom. Får försöka hitta på någonting som gör att han lyckas nu när han ska hem till mig ikväll och sova där :)

Sitter i skolan nu och har geografi, vi sitter som fem nördar och gör vår resedagbok. Vi ska fantisera att vi rest i fyra olika länder/platser. En rätt rolig uppgift faktiskt men allt handlar om klimat och vegetation typ vilket inte är så där jättespännade kanske, sen slutar allt med en muntlig redovisning för 80 pers!! nej tack! jag brukar inte ha ont av att redovisa men om 80 pers ska lyssna på bara mig kan ni säga tack och hej. Fick till ett litet rim där också, klyftigt av mig :)

Tisdag idag, lång dag i skolan, som tur är har vi ingen specialidrott så vi slutar i alla fall inte fem, men halv tre är sent för mig eftersom jag kommer ha äckligt bråttom  hem. Har match i kväll och samling klockan sex här bredvid min skola så det blir att åka fram och tillbaka en del idag. Vi ska ut till särö, världens ände ungefär. Matchen skulle spelats i lördags men dom kunde inte eller nått så vi får ta det idag helt enkelt och tufft kommer det bli men kul! :D

tillbaka till plugget, vill bara påpeka att min svanskota är cp efter träningen igår, kan knappt sitta och att jag har fått en stor böld under armen :( inte kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0