söndag igen

Tjaa!

Ligger i min säng nu helt utslagen efter helgen, okej det har jag varit hela dagen då men... Var på 18 års fest igår, riktigt roligt var det! vi var hemma vid tre och vaknade vid tio, vi har aldrig vaknat så tidigt på helgen och speciellt inte efter en lång natt som igår. Knasigt. Vi har i alla fall bara legat hemma och degat idag. Skönt faktiskt att bara ta det lugnt och inte göra någonting. Killarna bestämde sig dock för att åka till Robin och kolla på film och då passade jag på att åka hem, ingenting jag kände för idag nämligen. Ligger hellre här och tittar på wallander :)

Imorgon är det måndag igen och en ny vecka och en vecka närmare sommarlovet, det är en 58 SKOLdagar kvar tror jag  rätt skönt, tiden går så sjukt snabbt så :) Efter skolan ska jag med Alexander till läkarn, har antagligen fått svinkoppor. Jag själv hade det för ett och ett halv år sedan och det är ingen rolig pryl så vi ska dit och be om någon salva eller så.

Ska fortsätta kolla på filmen nu. Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0