sovmorgon!:D

Godmorgon !

Ligger fortfarande i min säng och har precis fått i mig lite frukost. Har sovmorgon idag och det tackar jag för. Visst är det typiskt att man alltid ska vakna tidigare än man behöver när man har sovmorgon? jag vaknade åtta och var klarvaken! somnade dock om en stund senare :)

Telefonen ringde sedan och väckte mig vid nio igen men dom hann lägga på innan jag hann svara men antar att det var någon försäljare, inget nummer jag kände igen direkt. Men nu är jag uppe och ska göra mig i ordning för att åka till skolan, har bara två lektioner så jag är hemma ganska snart igen :).

Igår på träningen stukade jag min fot igen :( inte alls lika illa som jag har gjort innan men mina ledband är så utslitna nu att det spelar ingen roll, det gör nästan lika ont nu ändå, ingen svullnad dock och det är ju skönt :)

Nej nu får sminket åka fram :) vi hörs senare eller imorgon :) puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0