Tisdag 2 mars

Godmorgon! Solen skiner, skit kallt ute och glashalt! ville bara berätta det ;)

Sov så sjukt skönt i natt i min säng, ni ska bara veta. Hade inte tackat nej till att sova ett par timmar till men plikten kallar och jag var i skolan redan klockan åtta i morse. Går i skolan från 8.15-17.00 idag inte spec. kul alls faktiskt, dock brukar specialidrotten, som vi har som sista lektion bara vara under en timma så slutar väl fyra men det är ändå sent nog. Har lite att plugga när jag kommer hem också och sen är det träning ikväll! gött! var en vecka sen nu eftersom de va match i torsdags :)

Nu ska jag ner och köpa mig ett äpple innan jag dör av hunger, har inte lunch förens 11.30. Hej svejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0