Ny mobbe! :D

Så där nu är jag uppe och klar för att ta mig till skolan och de tråkigaste lektionerna som jag någonsin haft. Gud va jag bara vill ligga kvar i min stora varma säng!

Igår köpte jag en ny mobil, igen jag vet men den jag hade innan var kass så nu blev det en sony ericsson x10 mini PRO. Grym är den, satt och försökte lära mig den igår och det är nog på g ska vi se.
Jag slutar skolan halv 2 idag dock kan jag tänka mig att det blir en aning tidigare eftersom att vi har prov sista lektionen och då brukar man få gå när man är klar. Kvällen är än så länge oplanerad, har match tidigt imorgon så det blir väl bara en tv-kväll.

Nu måste jag åka om jag ska komma i tid. Hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0