får se hur det funkar

Och så var vi tillbaka, får väl se hur länge det håller men försöka kan man alltid.

Anledningen till att jag sitter här nu så här sent är för att jag helt enkelt inte kan sova, har sett på två jätte sorgliga filmer och gråtit alldeles för mycket för att sova helt enkelt, men dear John och the last song är ändå något som alla borde se, dom var bra även om jag inte gillar Miley Cyrus så var det bra.

Annars då, allt går bra nu faktiskt. Det är lov och jag har världens skönaste schema så jag har egentligen alltid lov, skämt osido men nästan, är ledig två dagar i veckan ( om man bortser från en lektion på måndagar som är 25 min.. annars är det bara en dag) har i snitt två lektiner per dag annars som är ca 1 timma så jag klagar inte. Har börjat titta lite på högskolor till hösten och det är väldigt svårt men som det ser ut just nu så blir det borås :)

Nej vet ni vad, jag måste verkligen sova. Ska se om jag kan kommer med något mer intressant imorgon!

(Bilden är från när jag fyllde år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0